אל תקחו צ'אנס על הרשיון שלכם

קבעו עכשיו פגישת ייעוץ ראשונית

    אל תקחו צ'אנס על הרשיון שלכם

    קבעו עכשיו פגישת ייעוץ ראשונית




      עורך דין תעבורה בירושלים

      ירושלים היא העיר הגדולה ביותר בארץ, עם קרוב למיליון בני אדם. בנוסף מגיעים לבירת המדינה אנשים רבים מדי יום, ולכן, באופן בלתי נמנע, מתבצעות גם עבירות תנועה. יש גם מקרים רבים שבהם אדם נחשד בביצוע עבירת תנועה למרות שנהג כחוק. בכל מקרה שבו אדם חשוד או מואשם בעבירה על דיני התעבורה הכתובת היא עורך דין תעבורה בירושלים, ורצוי כמובן איש מקצוע או אשת מקצוע מנוסים. עו"ד מאיה שפירא אלקריף החלה את דרכה במחלקה המשפטית של משרד הרישוי ולאחר שצברה ניסיון במוסד זה הפכה לסנגורית המייצגת את האזרחים מול הרשויות.

      איך עורך דין תעבורה בירושלים עוזר ללקוחותיו?

      * ייעוץ מקצועי – בפרט מומלץ להתייעץ עם עורך דין כשמקבלים זימון לשימוע אצל קצין משטרה לפני פסילה מנהלית של הרישיון. חשוב לדעת שכל מה שתאמרו בשימוע עלול לשמש נגדכם במשפט, ולכן הייעוץ של עורך הדין עשוי להיות קריטי.

      * הגשת בקשות – לביטול פסילה מנהלית (גם של המשטרה וגם של המרב"ד), לשינוי כתב אישום (מעבירה חמורה לעבירה קלה יותר), לביטול נקודות ועוד.

      * ייצוג בבית דין לתעבורה – בתי דין לתעבורה מוסמכים להטיל עונשים חמורים על מי שנמצאים אשמים בביצוע עבירות תנועה. ייצוג מקצועי של עו"ד עם ניסיון עשוי להיות ההבדל בין עונש חמור לעונש מופחת במידה משמעותית, ואפילו בין הרשעה לזיכוי. בפרט חשוב מאוד להגיע עם עו"ד תעבורה כשמתנהל משפט בעקבות תאונת דרכים.

      אסטרטגיה מדויקת

      הבסיס לעבודתו של עורך דין תעבורה בירושלים הוא גיבוש אסטרטגיה מדויקת, בהתאמה מלאה לנסיבות הספציפיות של כל מקרה. בדרך זו, ולאחר שהיא בוחנת בקפידה את חומר הראיות ואת כלל הנסיבות, יכולה עו"ד מאיה שפירא אלקריף להבין מהי דרך הפעולה האופטימלית עבור האדם החשוד או המואשם בביצוע עבירת תנועה. לאחר שנבחרת האופציה המיטבית, פועלת עו"ד שפירא אלקריף בנחישות רבה על-מנת למצות את זכויות הלקוח או הלקוחה, ולהוביל לזיכוי או להפחתת הענישה למינימום ההכרחי. השירות ניתן בזמינות גבוהה ומתוך מחויבות אמיתית לכל אדם.

      אל תקחו צ'אנס על הרשיון שלכם

      קבעו עכשיו פגישת ייעוץ ראשונית




        שאלות ותשובות

        איך עו"ד לתעבורה יכול לעזור לי להתמודד מול משרד הרישוי?

        עו"ד אשר מתמחה בדיני משרד הרישוי ותעבורה מכיר את הנהלים המסורבלים של הרשות המנהלית ובכך יכול לעזור באופן גורלי בהחזרת ושמירת רישיון הנהיגה ביד הנהג.

        האם ניתן למחוק נקודות תעבורה?

        כן! ישנם תנאים שעל פי הם יהיה ניתן למחוק נקודות, הדבר נעשה בדרך של פניה לבימ"ש, בתוך 90 יום מיום קבלת הדוח. ישנה חשיבות בלווי עו"ד המתמחה בדיני תעבורה. הדבר נחוץ לשם הצלחת התהליך ומחיקת נקודות.

        קיבלתי פסילה ממשרד הרישוי. מה עושים?

        רצוי לפנות לעו"ד אשר מתמחה בתחום תעבורה במשרד הרישוי. הדבר יכול לעזור באופן משמעותי בטיפול בפסילה מול משרד הרישוי, באופן שהתוצאה יכולה להיות עיכוב פסילה למספר חודשים, קיצור פסילה, ביטול פסילה וביטול רכיבי הפסילה.

        האם עורך דין לתעבורה יכול לעזור לי בהכנה וליווי למכון הרפואי לבטיחות בדרכים?

        כן, עו"ד המתמחה בתחום דיני תעבורה ומשרד הרישוי, יכול לסייע בהכנת הנהג למבדקים במכון הרפואי לבטיחות בדרכים טרם הגעתו ובכך להגדיל את הסיכוי להצליח במבחנים ולקבל אישור חיובי להמשך נהיגתו.

        בנוסף, במקרה ובו הנהג נכשל במבדקים וקיבל תשובה שלילית ולא קיבל את רישיונו בחזרה, עומדת לו הזכות להגיש ערעור בתוך 30 יום לוועדת ערר. רצוי וכדאי לגשת לוועדת ערר בליווי ערך דין המתמחה בנושא ולו היכולת והידע לשכנע את חברי וועדת הערר, כי יש מקום להחזיר לנהג את רישיונו ואף בתנאים.

        כיצד עורך דין לתעבורה יכול לסייע לי במקרה שהוגש נגדי כתב אישום?

        לבית המשפט בשום אופן לא ניגשים לבד, גם אם נדמה שעבירות תעבורה "הן קלות יותר". הסיבה היא שהאזרח הרגיל אינו מבין את התנהלות בבית המשפט והמשטרה. עו"ד לתעבורה אשר מתמחה בתחום, יפנה ליחידת התביעות על מנת לצלם את חומר החקירה בתיק המשטרתי, זאת כדי לבוא במשא ומתן עם התובע המשטרתי בניסיון להגיע להסדר פשרה או לחלופין לגבש קו הגנה וזאת במטרה לסייע לנאשם להגיע לתוצאה הטובה ביותר בעבורו.

        כיצד עורך דין לתעבורה יכול לסייע לי בעבירת נהיגה של שכרות/סמים/אלכוהול?

        עבירות נהיגה בשכרות/סמים/אלכוהול הינן עבירות אשר העונש עליהן מתחיל משנתיים פסילה לכל הפחות. הדרך הנכונה להתמודד עם צפי הפסילה, יתר רכיבי העונש וההשלכות המשפטיות לצידן, היא לבחון את התיק המשטרתי בראיה משפטית ולהגיע להסדר טיעון או ניהול התיק, הכול תלוי בליקויים המשטרתיים.

        משרדנו צבר לאורך השנים ניסיון רב בתחום התעבורה ובניהול אלפי תיקים, זאת במטרה לעזור ללקוח לקבל את התוצאה הטובה ביותר עבורו.

        קידום עורכי דין קידום עורכי דין
        דילוג לתוכן