אל תקחו צ'אנס על הרשיון שלכם

קבעו עכשיו פגישת ייעוץ ראשונית

    עו”ד מאיה
    שפירא אלקריף

    מומחית לדיני תעבורה
    ומשרד הרישוי

    צור איתנו קשר

    אל תקחו צ'אנס על הרשיון שלכם

    קבעו עכשיו פגישת ייעוץ ראשונית

      בקצרה על משרדנו

      מוותיקי תחום הניקוד של משרד הרישוי ודיקדוקי דיני תעבורה, עם ניסיון מרובה בתיקי נהיגה בשכרות, עברות תנועה לנהגים צעירים וותיקים כאחד.

      במשך השנים, עזרנו לאלפי נהגים להציל רשיונם ולהתמודד מול בית המשפט לתעבורה והבירוקרטיה של משרד הרישוי בכל הקשור לשלילות מנהלתיות ושיטת הניקוד

      משרדנו ממוקם בירושלים ונותן מענה בכל רחבי הארץ.

      קרא עוד

      תחומי התמחות

      תביעות נזקי גוף

      נפגעת כתוצאה מנפילה ממדרגה שבורה? כתוצאה מנפילה בבור בכביש או ממדרגות לא תקינות? החלקת מנוזל מחליק במקום פרטי/ציבורי? ייתכן כי אתה...

      קרא עוד

      פיצויים לנפגעי תאונות דרכים

      לעיתים מתממש הסיכון הכרוך בנסיעה או הליכה ברחוב ואנו נקלעים למצב של פגיעה בתאונת דרכים - כנהגים, נוסעים או כהולכי...

      קרא עוד

      תאונות תלמידים

      ילדכם נפגע בגן או בבית הספר? הידעתם שהוא מבוטח בביטוח תאונות אישיות לתלמידים 24/7, עליו אתם משלמים למוסד החינוכי? ילדים רבים...

      קרא עוד

      עורך דין מהירות מופרזת

      דיני תעבורה מהירות מופרזת סעיף 54א' לתקנות התעבורה קובע כי "לא ינהג אדם ברכב בדרך במהירות העולה על הקבוע בטבלה", ובהמשך...

      קרא עוד

      עורך דין תאונות קשות

      בעתיד, עושה רושם, מכוניות ינהגו את עצמן ואנחנו נהיה פטורים מחובת הנהיגה. עד אז, למרבה הצער נפגעים מדי שנה אלפי...

      קרא עוד

      עורך דין המכון הרפואי

      המכון הרפואי - או בשמו המלא, המכון הרפואי לבטיחות בדרכים (המרב"ד) - הוא הגוף שהוסמך על-ידי משרד הבריאות לבצע בדיקות...

      קרא עוד

      לכל תחומי התמחות

      אל תקחו צ'אנס על הרשיון שלכם

      קבעו עכשיו פגישת ייעוץ ראשונית

        למה אנחנו

        ניסיון עשיר בתחום התעבורה

        צוות מקצועי ואמין

        ייצוג נאשמים בבית המשפט לענייני תעבורה

        ניסיון עשיר בדיני משרד הרישוי

        מענה בכל רחבי הארץ

        זמינות 24/7

        עו"ד תעבורה

        עבור עורך דין דיני תעבורה הם כמובן הבסיס לשירות מועיל, אבל ישנו עוד מרכיב הכרחי: התאמה מלאה של דרך הפעולה למאפיינים הספציפיים של כל מקרה. זוהי המומחיות של עו"ד מאיה שפירא אלקריף, שצברה ניסיון רחב היקף בתחום התעבורה ורשמה שלל הצלחות – כולל הצלת הרישיון לישראליות ולישראלים רבים.

        עורך דין דיני תעבורה

        רישיון נהיגה הוא משאב יקר ערך במיוחד עבור רוב בני האדם. בישראל התחבורה הציבורית בינונית במקרה הטוב, ועוד כדאי לזכור שמדי שבוע היא מושבתת כמעט לחלוטין למשך יותר מ-24 שעות – כך שקשה להסתדר ללא הרישיון המאפשר נהיגה בכלי רכב. בהתאם, בכל מקרה שבו ישנו חשש מפני אובדן הרישיון מכל סיבה שהיא, כדאי מאוד לשכור את שירותיו של עורך דין דיני תעבורה. עו"ד מאיה שפירא אלקריף היא מומחית מוערכת בתחום זה, וכבר סייעה לרבים ורבות לשמור על הרישיון החיוני.

        משרד עורך דין לענייני עבודה

        עו"ד מאיה שפירא אלקריף החלה את דרכה במחלקה המשפטית של משרד הרישוי בירושלים, כך שהיא מכירה את המערכת על בוריה מכל צדדיה. בהתאם היא מהווה כתובת מתאימה לכל מי שזקוק או שזקוקה לשירותי עורך דין לענייני תעבורה. הייעוץ והליווי המשפטיים ניתנים מתוך ראייה רחבת היקף, וביושרה מלאה – תוך הדגשת היתרונות והחסרונות של כל דרך פעולה אפשרית, ובחירת זו המיטבית.

        עורך דין לענייני תעבורה

        תחום התעבורה הינו יוצא דופן: בניגוד לענפים אחרים במשפט, שבהם ישנה הבחנה ברורה למדי בין אזרחים נורמטיביים לבין מי שבוחרים לעבור על החוק, בכל הנוגע לנהיגה ישנם מקרים רבים מאוד שבהם אזרחים שומרי חוק נתפסים בביצוע עבירה. בכזה מצב, יש חשיבות רבה לבחירה מושכלת של עורך דין לענייני תעבורה, או כמובן עורכת דין מומחית בנושא. עו"ד מאיה שפירא אלקריף מספקת שירותי ייעוץ וליווי על בסיס ניסיון רחב היקף.

        תעבורה

        קיבלתם דוח לא מוצדק? הוזמנת לבית המשפט לתעבורה? מומלץ להגיע עם ייצוג שיכול למנוע את פסילת רשיונכם ולהקל את העונש בבית המשפט.

        אי חידוש רשיון בעקבות הוצאה לפועל

        יש לכם חובות בהוצאה לפועל? דוחות שלא שולמו? סביר להניח שלא יחדשו לכם את רשיון הנהיגה. אל תחכו לרגע האחרון.

        משרד הרישוי, שיטת הניקוד ופסילת רשיון מנהלתית

        יש לכם בעיות במשרד הרישוי? צברתם נקודות? פסילה מנהלתית? יש מה לעשות בנידון ואפשר לקבל את הרשיון בחזרה.

        שאלות ותשובות

        איך עו"ד לתעבורה יכול לעזור לי להתמודד מול משרד הרישוי?

        עו"ד אשר מתמחה בדיני משרד הרישוי ותעבורה מכיר את הנהלים המסורבלים של הרשות המנהלית ובכך יכול לעזור באופן גורלי בהחזרת ושמירת רישיון הנהיגה ביד הנהג.

        האם ניתן למחוק נקודות תעבורה?

        כן! ישנם תנאים שעל פי הם יהיה ניתן למחוק נקודות, הדבר נעשה בדרך של פניה לבימ"ש, בתוך 90 יום מיום קבלת הדוח. ישנה חשיבות בלווי עו"ד המתמחה בדיני תעבורה. הדבר נחוץ לשם הצלחת התהליך ומחיקת נקודות.

        קיבלתי פסילה ממשרד הרישוי. מה עושים?

        רצוי לפנות לעו"ד אשר מתמחה בתחום תעבורה במשרד הרישוי. הדבר יכול לעזור באופן משמעותי בטיפול בפסילה מול משרד הרישוי, באופן שהתוצאה יכולה להיות עיכוב פסילה למספר חודשים, קיצור פסילה, ביטול פסילה וביטול רכיבי הפסילה.

        האם עורך דין לתעבורה יכול לעזור לי בהכנה וליווי למכון הרפואי לבטיחות בדרכים?

        כן, עו"ד המתמחה בתחום דיני תעבורה ומשרד הרישוי, יכול לסייע בהכנת הנהג למבדקים במכון הרפואי לבטיחות בדרכים טרם הגעתו ובכך להגדיל את הסיכוי להצליח במבחנים ולקבל אישור חיובי להמשך נהיגתו.

        בנוסף, במקרה ובו הנהג נכשל במבדקים וקיבל תשובה שלילית ולא קיבל את רישיונו בחזרה, עומדת לו הזכות להגיש ערעור בתוך 30 יום לוועדת ערר. רצוי וכדאי לגשת לוועדת ערר בליווי ערך דין המתמחה בנושא ולו היכולת והידע לשכנע את חברי וועדת הערר, כי יש מקום להחזיר לנהג את רישיונו ואף בתנאים.

        כיצד עורך דין לתעבורה יכול לסייע לי במקרה שהוגש נגדי כתב אישום?

        לבית המשפט בשום אופן לא ניגשים לבד, גם אם נדמה שעבירות תעבורה "הן קלות יותר". הסיבה היא שהאזרח הרגיל אינו מבין את התנהלות בבית המשפט והמשטרה. עו"ד לתעבורה אשר מתמחה בתחום, יפנה ליחידת התביעות על מנת לצלם את חומר החקירה בתיק המשטרתי, זאת כדי לבוא במשא ומתן עם התובע המשטרתי בניסיון להגיע להסדר פשרה או לחלופין לגבש קו הגנה וזאת במטרה לסייע לנאשם להגיע לתוצאה הטובה ביותר בעבורו.

        כיצד עורך דין לתעבורה יכול לסייע לי בעבירת נהיגה של שכרות/סמים/אלכוהול?

        עבירות נהיגה בשכרות/סמים/אלכוהול הינן עבירות אשר העונש עליהן מתחיל משנתיים פסילה לכל הפחות. הדרך הנכונה להתמודד עם צפי הפסילה, יתר רכיבי העונש וההשלכות המשפטיות לצידן, היא לבחון את התיק המשטרתי בראיה משפטית ולהגיע להסדר טיעון או ניהול התיק, הכול תלוי בליקויים המשטרתיים.

        משרדנו צבר לאורך השנים ניסיון רב בתחום התעבורה ובניהול אלפי תיקים, זאת במטרה לעזור ללקוח לקבל את התוצאה הטובה ביותר עבורו.

        עורך דין תעבורה

        • הצטברות נקודות – ביטול נקודות מונע הגעה למצב שבו הרישיון עלול להישלל לפרק זמן לא מבוטל.
        • מהירות מופרזת – זוהי עבירה שלמשטרה קל לאכוף אותה ולכן ישנם דוחות רבים על מהירות גבוהה יתר על המידה. מצד שני יש גם לא מעט מקרים של ליקויים בשימוש באמצעי מדידת המהירות, ולכן עורך דין מיומן עשוי למנוע ספיגת עונש חמור.
        • נהיגה תחת השפעת אלכוהול – נהיגה בשכרות נתפשת כעבירה חמורה מאוד, הן מבחינת החוק והן מבחינת השופטים בבתי הדין לתעבורה (שממילא מנעד הבחירה שלהם מצומצם יחסית במקרים אלה). למרות זאת, עורכי דין לענייני תעבורה עם ניסיון רלוונטי יכולים להוביל להקלה בעונש ואפילו לזיכוי במקרים מסוימים.
        • שימוע לפני שלילה – לכל אדם שזומן לקצין משטרה לשימוע בטרם ייפסל רישיונו להתייעץ עם עורך דין (או כמובן עורכת דין) בתחום התעבורה, על-מנת לעבור את השימוע בשלום.
        • נהיגה ללא רישיון – לנסיבות יש משקל נכבד בהחלטת הרשויות, ולכן כדאי להיעזר בעורך דין שאמון על הצגת המקרה באופן שימזער את הנזק.

        עו"ד דיני תעבורה

        • ערעור על החלטת המרב"ד לפסול רישיון – אחת הסיבות הנפוצות לאיבוד הרישיון היא שלילתו ע"י המרב"ד (המכון הרפואי לבטיחות בדרכים). לגוף זה ישנה הסמכות לשלול רישיון במקרים של ריבוי נקודות וגם כשישנו דיווח על בעיה רפואית. ייעוץ וליווי של עורך דין מומחה לדיני תעבורה עשוי למנוע את רוע הגזירה.
        • ייעוץ לקראת שימוע אצל קצין משטרה – גם קציני משטרה מוסמכים לפסול רישיונות נהיגה וזאת לפרק זמן של 30 ימים, 60 ימים או 90 ימים. הסמכות ניתנת לקציני המשטרה כשמתבצעת עבירת תנועה או תאונת דרכים עם נפגעים. לפני הפסילה ישנה חובת שימוע, וכדאי להגיע אליו לאחר קבלת ייעוץ מקצועי מעו"ד מנוסה.
        • ערעור על פסילה מנהלית – גם לאחר השימוע, וכשקצין המשטרה בוחר לפסול את הרישיון, עשוי עו"ד מנוסה לשנות את ההחלטה, וזאת באמצעות ערעור לבית דין לתעבורה.
        • ייצוג בפני בית דין לתעבורה – כשנהג או נהגת עומדים למשפט בחשד לביצוע עבירת תנועה חמורה, אחד העונשים הוא באופן טבעי שלילת הרישיון. במקרים אלה, ייצוג מקצועי של עו"ד עם בקיאות בדיני תעבורה הוא כבר חובה למי שרוצים להציל את הרישיון.
        קידום עורכי דין קידום עורכי דין
        דילוג לתוכן